oslo!


TJABBA! Nu hänger jag i Oslo ett par dagar hos vanja. Vi har det riktigt bra. Har picknickat, shoppat massor, ätit gott och idag blir det ännu mer. Igår var tanken att vi skulle ut på kvällen, men vi när vi skulle köpa vin hade det redan stängt, så vi sket i det och åt på restaurang istället och kollade på film. Imorgon åker jag hem (7 på morgonen) så vi kommer inte kunna gå ut ikväll heller. Men vi ska äta ute och sitta ute och dricka iaf, mysa och ha det trevligt vill säga! På lördag kommer jag hem perfekt till min systers konfirmation (om inte tåget/bussen krånglar), trevligt och GOOD MAT! så, nu har ni fått veta lite vad jag hållt på med de senaste dagarna. LOOOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0