dancedancedance

Tilda som fin brudtärna

Här är jag med de underbart söta balettflickorna. Mina blomsterflickor för att vara exakt. Aladdin på ett hörn också!

Bröllop för Aladdin och Jasmine. Mina fina brudtärnor!


Blev catfight om blombuketten, waah!


Här är det glada och härliga hiphop-gänget!! WIIHO


Jag avslutar men en bild på de sötaste barnen evaaahhh. Är totally in love.. the ballet-girls!!

Dansuppvisningen gick väldigt bra idag. Första uppvisningen fick vi inte upp dragkedjan, men det var bara att dansa ändå haha. På slutet blev det väldigt känslosamt för vår danslärare ska sluta. lite fint, men sorgligt! Kärlek till henne

IMORN ÄR DET BALBALBALBALBALBALBALBAL!! såååå härligt, sååå fint och vackert och sjukt kul! hela dagen går åt till att fixa och trixa för kvällen. LOOOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0