ellen pt. 3

Efter den första veckan med en massa intryck rullade veckorna sedan på. Jag jobbade på bakfickan, alex på lyktan, vi var lediga ibland och åkte skidor och snowboard eller bara chillade hemma, vi festade och hittade på lite andra grejer.

En av de bästa sakerna med att vara säsongare är att man får personalrabatt överallt. På restauranger, på hemköp, i skishopen osv. Vilket är göööött! När vi kommer hem och ska handla på ica kommer jag i kassan säkert säga personal..... PINSAMT! så får tänka noga på det när jag handlar överallt hemma sen haha. Nu har jag nog inte mycket mer att berätta då säsongen sett ungefär likadan ut. Vissa åkte hem mitt i säsongen, jag hoppade runt på lite olika restauranger och jag lärde känna folk från lyktan.
Höjdpunkterna på säsongen måste jag ju ta upp!!!!!
+ Alex och jag åt på lammet och grisen på vår 1årsdag, sviiiingott :D
+ Vi surfade på experium med bizze, basse och dennis, vilket var sjukt kul!
+ Vi firade Emma A's 20-årsdag med mat på harrys och sedan utgång och såg veronica maggio
+ (Ingen höjdpunkt, men en mysig dag) Alex och jag skrev högskoleprovet eheheh
PUSS OCH KRAM SKUMBANAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0