13 mars

GRYYYYYMMA BILDER!

HEEEJJJJJ! det var år sen jag bloggade, men har inte haft nått att skriva om..... trots att jag är på äventyr i sälen hihi. Jag har det kanon just nu, vädret har vart på topp så man känner att våren är påväg. Känns dock som att det tar ett tag innan våren är här på riktigt. Nu är det bara en månad kvar här uppe. Känns SJUKT för tiden har gått så fort, jag kom ju precis hit? Ska bli riktigt skönt att komma hem och leva ett riktigt liv med bra standard, inget vi har gott om här uppe. Men kommer samtidigt kännas konstigt, att man inte bor med sina roomies längre..
Men aaaaja, ikväll är det personalfest på schemat och det ska bli nice. och har hört att det är fri bar och det är ju också nice! Tar kanske med mig kameran, förvånande!!!! LOOOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0